erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-09
07:55:13

God morgon

Börjar dagen med att tacka er läsare, min statistik är hög nu och stannar där. Riktigt kul! Märker även att jag fått nya läsare, välkomna!

När jag hade min första frågestund så hade jag bara tio läsare typ nu har jag bra mycket mer än så :)
Så kom igen ställ lite fler frågor så det känns kul och svara på dem jag fått hittills. Det kan gälla, mig, hästar åsikter vad som. Jag försöker svara så bra jag kan på alla. Ni har ju idag på er med.
går bra att skriva dina frågor i detta inlägg
Tjing :)

Kommentarer:
#1: Tove A

Fin blogg, din häst på headern ? :)

Svar: Tack :) ja det är min.,
Erika Svensson

2012-09-09 @ 10:10:08

http://www.facebook.com/lakerolmakespeopletalk/app_101570053325134?app_data=1049 skulle du kunna rösta på mig? :) det är enkelt, det är bara att gilla sidan och sen skriva in länken i sökrutan och sen klicka på rösta. TACK I FÖRHAND, YOU ROCK! ♥

Svar: Jag gick in idag men då var det tydligen försent :(
Erika Svensson

2012-09-09 @ 10:27:28
#3: Maja

När Svarar du på frågorna ?:)

Svar: ikväll var tanken men det har faktiskt inte kommit in så många så eventuellt imorgon då.
Erika Svensson

2012-09-09 @ 14:21:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: