erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-01
21:38:08

Go kväll
Så då lite update. .
Tänkte skriva om Lady Gaga konserten i eget inlägg med massa bilder :) och stockholm såklart.
 
Idag har jag varit hos min hopptränare och hjälpt med Sara och hjälpt till lite. Red Jolly nu ikväll, började med att skritta ut tilsammans med Sara och Tioc och sedan stannade vi i padocken och körde igenom honom lite jag hoppa några enstaka hinder. Han kändes pigg och fräsch :)
 
Imorgon ska vi ju till Helsingborg och hoppa på öppen bana. Då vår tävling blev inställd tror vi att detta blir lärorikt för honom. Han får känna på ett stort ridhus massor med folk och ett riktigt bra underlag! Så de ska bli kul!
Alla tre töserna i min "extra" familj följer med. Anna,Sara och Sofia :) och såklart den andra Sara med. Även hennes mamma Jessika och hennes mormor och morfar. Skoj!
 
Jolly är riktigt fin nu, har fin kroppsbyggnad. kul!
Ska bara ladda upp lite grejor på datorn så ni kan få lite bilder m.m. :)
 
Hoppas ni alla haft en bra helg so far!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: