erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-20
21:53:00

Film från hoppningen :)
Så äntligen.
Jolly var riktigt pigg idag och stark, sällan jag känner att han är stark och att jag får jobba på det liksom men idag var det så, visserligen rätt kul att få jobba lite extra då jag behöver det tanke mässigt just nu.
Värmde upp som vanligt, hoppa fram på lite olika små hinder, och hoppade sedan en bana på 80cm, gick bra men som sagt han var stark och sprang på bra.
Så varning sen, ingen snygg ridning idag :P haha Sen höjde vi till 90cm och tre hinder stod på 1m. Det gick bätte där tyckte jag för då kunde han inte springa igenom hinderna liksom.
Det var när jag hoppa fram på ett hinder på 1m som jag trillade av idag, han tog några rejäla glädje skutt så tappa jag tylgen och föll av :P hehe klarade mig med skrapmärke på armbågen bara. Svider lite nu och så men annars lugnt!
Upp igen och körde på. Gick fint osm sagt, sen höjde vi två oxrar till 110cm, första gången jag hoppar det med Jolly och det kändes riktigt bra tyckte jag :))))
Tummen upp för idag!
 
Här har ni filmen
 
http://www.youtube.com/watch?v=t7JXpEgwOX8&feature=youtube_gdata
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: