erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-16
20:23:12

Bloggträff
Jag är ingen Nellie Berntsson eller någon annan storbloggare men är grymt glad för alla er som faktiskt kikar in på min blogg varje dag!
 
Nu funderar jag på en bloggträff, detta inte för att jag vill synas på nått sätt och skriva autografer utan för att få nya vänner runt och om få uppleva något riktigt skoj. Jag ska finslipa på detta riktigt ordentligt och prata med min tränare som är grym!
För att kunna se om vi kan sätta ihop något kul, där vi alla träffas med våra hästar och rider ihop, även annat kul och kanske kan vi få dit någon vi ser upp till?
 
Är ni intresserde? Oavsett nivå är ni välkommna.
Har ni idéer eller dyligt skriv gärna =)
Kommentar:

Låter roligt;).

Svar: visst gör det :)
Erika Svensson

2012-09-16 @ 22:04:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: