erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-03
15:00:00

åsikts inlägg
Jag undrar lite hur just du tänker om öppenbana. Då det alltid är mycket rörelse på HFRK så trodde vi att där skulle vara mycket folk och hoppa igår, men  där var inte speciellt mycket. Där kom lite fler storhästar mot slutet dock.
 
Jag har fått uppfatttningen om att folk inte bryr sig eller typ är för fina för öppenbana. Typ att folk tycker att jag tävlar ju vad ska jag där att göra? Men sen såna som min hopptränare som är grymt duktig och tävlar rätt så högt och andra rutinerade ryttare åker oftast dit med sina unghästar för att tränare dem och ge dem erfarenhet. Även åker dem dit med sina "vanliga" hästar förr att träna istället för att träna hemma.
 
Jag åkte ju dit eftersom jag har en häst jag håller på att utbilda i hoppning och han behöver komma ut lite, då tyckte jag detta var perfekt för det var lite mer utmaning hindermässigt än på en pay and jump.
 
Som sagt jag vill gärna veta vad just du tycker/tänker om öppenbana. Uppskattar du det? Eller vad tycker ni, låt mig få veta :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: