erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-04
16:15:30

Vår första lokala tävling

Ska bli så spännande! Det kommer kanske inte gå så jätte bra, med tanke på att vi inte gjort så många 90 banor än.. Men nån gång måste vi komma ut på vår första "riktiga" tävling.
Mycket folk, tittiga hinder, ridhus men jag tycker det ska bli roligt!
Går det åt skogen så gör det ;) ni har väl varit där?

Iallafall så ser jag fram emot det.
Det roliga är att jag mötet min tränare hehe som hoppar samma klass med två av sina. Fusk! Den ena hon har med sig hoppar dö bra ju ;) nej men det ska bli roligt och alltid bra att ha sin tränare på plats!

Kommentarer:
#1: A L M A

Vilken fin design du har!
Har du gjort den? :)

Svar: Hejsan :) Tack så mycket, ja det har jag. Dock måste jag väl göra en ny, då killen på bilden och jag har nyligen separerat =/
Erika Svensson

2012-10-04 @ 17:47:04
#2: Emmy

När var det du skulle tävla? Och vart bor du btw hehe? ;)

Svar: Nästa lördag, I Skåne, typ Landskrona. Tävlingen är imalmötrakterna :) Var är du själv ifrån?
Erika Svensson

2012-10-05 @ 18:27:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: