erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-31
20:27:09

Update, allt och inget
Ber om ursäkt för den gelsa bloggning och sådär. Men det är tufft här jobbar ju nästan hela tiden. Men jag gör så gott jag kan. Hoppas ni tycker det är ok med lite videos och så då ni får lite inblick i vad jag gör :)
 
Det ser ut som att jag stannar här en vecka extra då det är tävling nästa helg och jag behövs. .Men det är bara skoj.
Jolly åker på söndag ändå, min fina prins. Tur här är massa hästar här att pyssla om och rida.
 
Sofia vill gärna ha kvar mig här i Holland så det kan hända att jag åker ner hit igen, iallafall nån månad eller så. Men jag tar en dag i taget nu och försöker ha kul och utvecklas! Blir tokig av allt planerande och alla beslut. Men en veck aextra blir det här nere iallafall.
 
Rider ju en schimmel här lite som min egen typ. Han är grymt jobbig att rida tyvärr men jag ville ha honom just för att det krävr så jaäkla mycket utav mig. Ronja hjälper mig med och Sofia såklart.
Men det känns rätt bra i händerna efter att man ridit honom! Han hoppar fint och hoppat högt, men bytar du fär på bommarna är han livrädd. .Aja får se om jag vågar testa han på banan i veckan :P Titthinder överallt ju.
 
Rider även en engelsk tyå varje dag, haha vi hatar honom i boxen han stå roch bankar dagarna ut men han är okej att rida. Inte hoppat så mycket än 1,20 bara. Jag hoppas jag hinner få igång han ordentligt och hoppa han lite innan han ska iväg, han är redan såld liksom. Men idag red jag han ute i solen och han var grymt fin till skillnad från igår då han var lite slö. Men idag riktigt fin!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: