erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-04
21:15:09

Träningen

Tyckte det gick bra idag. Man måste ju verkligen rida Jolly. När jag la bort spöet var det svårare att hålla igång honom men när jag har den i handen bara så går han på bra. (tog bort det för att prova en grej) hoppade lite titt hinder då Katarina ställt lite grejor under hinderna, idag var det inte höjd vi träna utan lite utav allt det andra. Få in svängarna och ridhus känslan.

Helt okej träning, han avslutade mycket bra! Film kommer så fort jag får tummarna loss ;)

Kommentar:
#1: Julia vM

Fin blogg! Passa på att ställa en fråga på min frågestund! Fråga vad du vill! :D Hästarna och min vardag,utrustning eller bara någon helt random fråga ;) Nu har du chansen!

Svar: Tack så hjärtligt :) Jag ska kika in, frågor är kul :) hehe
Erika Svensson

2012-10-05 @ 09:02:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: