erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-20
07:00:00

Today
Det här skrev jag igår om i fall att jag inte skulle hinna idag.
Mitt flyg till Amsterdam går 17.55 och jag är alltså inte på plats förrän lite efter 22, jag kommer ordna så här är update idag. Såklart får ni "live" frfam tills jag är inne i Danmark då jag inte kan använda surfen för det blir himla dyrt. Men så fort det går att ordna väl nere i Holland så ska jag se vad jag kan få för uppkoppling så jag jan blogga för er och berätta om allt, bilder i massor och hela grejen liksom. Det kan ju bli urkul för er att läsa?
 
Men så skulle det inte komma upp något på ett tag så är det inte för att jag glömt er utan för att jag håller på med uppkopplingen. Just so you know!
 
 
Viva la Holland? ;)
Kommentar:

Hej fin blogg :)
kolla gärna in i våran blogg, och ställ gärna någon fråga i frågestunden, flest frågor får nämligen en fet länkning framför 100 läsare ;-)
Kram Anna

Svar: Hejsan :) tack! absolut ska jag göra det. kram
Erika Svensson

2012-10-20 @ 07:55:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: