erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-05
14:53:51

Tjo!

Ridningen gick bra, joggade han lite lätt i padocken. Efter det red vi bort mot skogen för att heja på dem andra.
Jolly stod fint och vänta sen när dem börja komma började han steppa och ville också följa med ;)
När Sara H kom red vi med ända in i mål. Mycket klappar och komplimanger fick Jolly :D kul!
Sen började det ösregna! Haha
Sara H hoppade upp sen, i vinterjackan och shorts haha snyggt. Det var kul idag och jag tror Jolly tyckte det var väldans roligt att få busa lite lätt och inte jobba idag ;)

Kommentarer:
#1: Elsa

Sv: Jag startar som nr tre ja, redan 8.12 så du behöver kanske inte va där så tidigt om du inte vill;) alla momenten går på samma dag så det är inget på söndag:)

2012-10-05 @ 15:52:59
#2: Felicia

Hej superfin blogg du har, skulle vara jjätte kul om du ville kolla in min någon gång då och då! tack så mkt!<3

Svar: TAck Felicia, absolut skulle jag kunna det :)
Erika Svensson

2012-10-05 @ 16:46:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: