erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-09
18:21:58

Tjingeling

:)
Har varit hela eftermiddagen i stallet. Anna och Sara var med. Jag och lilla Anna ska vara med i en rykttävling på deras ridskola så vi måste ju öva :) borstade Jolly noga och länge, han trivdes rätt bra med det verkade det som ;)
Blev sedan en runda i skogen med Sara H och Tico. Anna och Sara cyklade med.
Pigga hästar idag må jag säga, jäkla drag i Jolly idag haha! Men det var kul!
Även om det är en hård träningsvecka så ska man ha kul inte sant?

När vi kom tillbaka fortsatte vi och borsta, öva på att knoppa med. Sen mös vi massor, då vi var lite frösna och Jolly var varm och go.
Min fina kille, han är verkligen bäst! <3

Nu blir det läxläsning med tjejerna tv och mys. Där mellan sticka upp till stallet och ge kvällshöet.

Tjing!

Kommentar:
#1: annsoh

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Intervju?
- Vill DU synas vid sidan av bloggen i 1 vecka och bli länkad samt få en personlig liten interjuv!? :) - Då har du chansen nu! Anmäl dig och skriv '' jag är med '' Lycka till! :)
http://annsoh.blogg.se/2012/october/veckans-intervju-anmal-dig.html#comment

Svar: spännande =) Men jag vinner ju aldrig haha
Erika Svensson

2012-10-09 @ 19:11:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: