erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-03
19:36:47

Tjiingeling :)

Oh vad skönt det var med en varm dusch. Igår bestämde vi att lilla Sara skulle få rida, det var ju galoppintervaller idag och jag ville Sara skulle få det jobbigt :p haha.

Jag har rätt så ont i benen idag av lite gång igår =\ så det passade bra att Sara ville rida.
Intervallerna är ju inte så svårt.

Dem var bägge duktiga och det gick undan, la på ett varv idag med men det fixade Jolly galant. Kul att kondisen är där :)

Sen skrittade vi av en liten bit ut i skogen och jag frågade om Sara ville ta lite galopp på fältet, och det ville hon. :D så himla kul att Sara som är 13 och rätt liten hemfört med Sara H har blivit så modig och duktig i sin Ridning. Jolly tyckte ju detta var skit kul och sprang allt vad han orkade bort mot mig där jag vinkade på dem. :)

Kul dag i stallet fast jag inte red, men jag fick mysa o pussa massor på honom istället. Hehe

Tog bort nosgrimman på tränset igår och det tyckte Jolly om. Hehe
Fina bilder blev det iallafall. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: