erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-05
10:01:52

Tack för stödet
 
Vill börja med att tacka er alla som läser min blogg, statistiken är hög och mina läsare stannar och det är jag evigt tacksam för! Ni har blivit duktiga på att komentera och det tycker jag är jätte kul, är du ny på bloggen så är de ju så jag hittar till din blogg. Ni ska veta att jag läser många utav era bloggar, varje dag.
 
Jag gillar att läsa, men får inte ro till att läsa en bra bok och då tycker jag det är skoj att läsa om era dagar och era händelser.
 
En av mina läsare som jag själv läser, Elsa heter hon, hon ska tävla DM i fältävlan imorgon och jag ska ut och heja, då vi bor rätt nära varandra, vilket också är skoj då vi inte kände varandra innan bloggen. Henne hittar ni här: http://ezzaaass.blogg.se/
Gå in och ölnska henne lycka till vet jag :)
 
Finns inget roligare än att tacka er och stötta er med era bloggar det ska ni veta!
 
Just nu går jag igenom väldigt mycket privat, men jag försöker köra på som vanligt här. Svårt men när jag får er respons är det så himla kul.
Så tack för den lilla styrkan ni ger mig!
 
Kramar
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: