erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-14
10:59:55

Omdömme Lill Hagen
Skyltning/parkering:
Där var inte skyltat men det var väldigt lätt att hitta dit, så fort du körde av så kom du rakt på tävlingen i princip. Funktionärer mötte upp dig och sa vart du skulle, du fick hjälp med parkeringen. Vilket var lätt och bekvämt inget backande eller något, smidigt och enkelt!
 
Framridning: Den skedde utomhus, där var bra underlag och folk skötte liksom sig. Inte så mycket mer att säga där direkt.
 
Framhoppning: I ridhus, bra i sig, bra underlag.. Man fick bara rida i vänster varv vilket jag tyckte var lite synd då jag gärna vill hoppa i bägge varven, Jolly ä'r bäst i vänster och hade därför gärna velat känna lite på högervarvet. Vi var fem från början och då flöt det på bra, sen var vi helt plötsligt tio där inne och då var de kaos. Folk skrittade ute på spåret och där var ekipage överallt vilket gjorde det svårt att hoppa fram. Efter hindret fick man liksom sakta av , inget flyte. Hinderna sänktes och höjdes lite för mycket också. Men förmodligen för där då var så många och dem ville sänka när dem kom in såklart.
 
Banan: Tävlingen var också i ridhus, mycket bra underlag! Ljust och fint, hinderna och banan var bra tyckte jag. Och mycket bra med plats att verkligen kunna rida runt på. Gillade "tävlings ridhuset" grymt mycket!
 
Funktionärer: Man fick den hjälp man ville ha och dem visade och ropade överallt var man skulle. Domaren var med bra.
 
Kiosk/sekeritareat: Bra, inga speciella komentarer
 
Överlag:
 
Jag var sjukt taggad till min första tävling och det möttes upp med en grymt bra och rolig tävling tyckte jag! Jag vill absolut återvända, tyckte osm sagt framhoppningen blev lite bökig, men resten gillade jag skarp! Trevliga fukntionärer som dessutom tyckte att jag var trevlig och svarade när jag skulle, vilket inte många gjorde, så tack för att jag fick höra det :)
 
Tack Lill hagen och på återseende!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: