erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-23
17:38:14

Nyss slutat
Blev en lång dag idag, men den har varit rolig och lärorik!
Har ridit en jätte fin fyra åring idag, sjukt fin att rida kändes riktigt härligt! Dessutom väldigt härlig att hantera!
Har lite bilder tror jag :)
 
Sen har jag varit ute med en hingst, dem flesta hingstarna här är snälla och "lugna" men denna är lite jobbig. Så det blev några virrovarv där ute, men jag vann ;)
 
Här är även en två åring som har blivit mitt projekt, hon är inte alls hanterad och rädd för ja typ allt. Som att ta på grimma, benskydd, täcke och verkligen allt. Så nu ska jag då börja hantera henne och longera hinner nog tyvärr inte sitta upp på honom inom dessa två veckorna. .
 
Har badat ett par hästar med och massa massa annat! Filmat massa skoj med till er!.
Men måste hoppa in i duschen vi ska iväg och handla strax.
 
Hörs sen!
Hoppas filmerna vill komma upp idag ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: