erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-07
20:31:52

Jolly här igen
Trots allt min blogg ;)
 
Ville bara berätta att min dag varit jätte härlig!
Först imorse kom matte med Lilla Sara, dem åt frukost i min box medans jag åt mitt frukost hö. Sedan har jag varit ute i hagen och njutigt hela dagen, när jag kom in så kom matte med Sara igen och lilla Anna. Dem borstade mig länge, och sedan så fick Sara rida mig idag då jag skulle gå lite lugnare. Hon rider så lugnt och fint och hon är så lätt att hon väger inget och jag tycker det är klu när matte är sidan om ibland för då myser hon med mig mellan varven hela tiden :)
 
När vi kom in igen så blev jag borstad igen , jätte länge. Hur skönt som helst! Också fick jag massa pressenter idag, gilla min nya grimma, så snygg! Och min saltsten är ju bara så god!!
När dem borstat färdigt mig, satte dem sig hos mig i boxen och satt där jätte länge. Jag tuggade på mitt goa hö och äpple som jag fick.
 
Tycker att denna dagen har varit jätte mysig och jag älskar min matte!
Sara och Anna tycker jag med om, barn brukar vara så stimmiga men dem är så lugna och snälla och bara klappar och ger godis :)) hihi
 
Godnatt alla hästkompisar där ute hoppas ni haft en sån fin helg som jag.
Hälsa era mattar!
 
Gnägg/
Jolly
 
Kommentarer:
#1: arizona

sv,Tack :d

Svar: =)
Erika Svensson

2012-10-07 @ 21:07:07
#2: Jossan

Hej!
Kika gärna in på våran blogg och var med och tävla om en bloggdesign samt redigerade bilder! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/september/tavling.html

Gör även blogglovin byten :)

Svar: hejsan =) okej spännande.
Erika Svensson

2012-10-07 @ 22:52:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: