erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-27
15:03:28

Jag lever, wiho

Har varit på Apoteket idag, och efter att ha kräkt i nästan tre dygn nu så har jag fått behålla ersättningen och lite avslagen cola.
Har även ätit en bit rostat bröd och den har inte kommit upp.
Äntligen på bättringsvägen?!

Magen känns bra och nästan lite hungrig men nu när här har kommit föräldrar i huset (ronjas) så måste man lyda och inte trycka i sig en massa ;)

Känner mig svag och utan energi fortfarande men de är inte så konstigt kanske. Lite kallare här idag, kanske 10 grader men jag har ändå gått i polottöja, ridjacka och vinterjackan. Samt mössa och vantar och fodrade ridskor :p

Tror jag behöver lite mat i kroppen nu så temperaturen kommer upp.
Sofia är frisk, det är härligt med!

Ronja har nyss ridit sin häst iallafall och så glad hon är nu när hennes Toxik som stoet heter har kommit.


En bild från loftet :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: