erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-28
14:54:22

Internet i love it. .
eller inte!
Har försökt ladda upp en film till er fyra gånger nu tror jag när jag red innan idag.
 
Vi är lediga idag som sagt, har varit lite ute i stallet. Red skimlen jag pratade om, men han hoppades igår kväll för Italienarna så jag tog det lugnt mycket skritt och trav och liten galopp bara.
Han får gå lite hårdare imorgon.
 
Han kändes väldigt fin men han är en liten bråkstake, vill gärna inte gå på tygel och sådär, ställer man krav på honom så bråkar han mest. Så det här ska bli spännande, hoppad 1,40 tror jag men han är lite tittig.
Idag bråkade jag inte med honom han fick gå med halvhögt huvud ;) hehe
 
Jag och Ronja har varit flitiga och städat iallafall :) Nu gör vi absolut ingenting vilket är skönt ibland. Kanske ska gå en runda sen då solen gassar här och helt vindstilla.
 
Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: