erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-25
13:54:38

I´m alive
Bloggandet får aldrig bli ett tvång och igår kväll var jag seg, hade ont överallt och var lite frösen..
 
Imorse mötte jag Sofia i hallen när jag sprang förbi henne och in på toa,  jag kräkte för tredje gång. mm samrrigt. Hon skickade mig i säng och jag har sovit tills nu. Jag mår inget vidare idag vilket är sjukt tråkigt för idag skulle jag börja rida en annan häst och ikväll skulle vi in till staden och mysa då affärerna har öppet ända till nio. Men jag får bli hemma istället. och på toppen utav det, solen skiner rätt så bra här idag. . Jippie.
 
Aja nog om tråkigheter
 
Vi var ju på Ikea igår kväll, åt köttbullar :D mm. Vi köpte lite förvarningsgrejor och så till sadelkamaren och det gigantiska tävlingsskåpet. Vi var hemma strax efter nio då kastade jag mig i sängen med jacka och hela köret.
 
Har lite bilder och filmer som jag kan lägga upp idag, ny övning kommer också.
 
Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: