erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-18
11:48:37

Hejsan
Som ni märkte igår kanske har jag lite svårt att somna nu och vaknar dessutom jätte tidigt. .
Resnerver kanske?
Jag är inte så gad för att flyga direkt. . Men det roliga är att dessa två veckorna är inte så mycket att tänka på, jag tänker på Jolly och planerar det hela tiden . .Men jag borde liksom vänta med de och leva kanske och ta tag i allt det sen när jag väl kommer hem. Det är ju transporten som är kruxet bara.
 
Men fina Sara H ska passa Jolly tillsammans med Jessika och lilla Sara och Anna ska borsta och mysa med honom så jag tror han kommer få det bra. Dem får visa en bild på mig varje dag så han inte glömmer mig ;) haha
 
Var i stallet imorse, gav hö och la på täcke, sen tittat runder lite på datorn om lite inför resan.
Ska snart ner och luncha på mina föräldrars restaurang med lill Sara och en vän till henne, kanske Sara h med om du kollar din telefon !!!! ;)
 
Stallet och Jolly sen med ju, så ser dagen ut lite kort fix och så såklart. .
Kommentar:
#1: Sara

Hade faktiskt idrott ;)

Svar: hehe ;)
Erika Svensson

2012-10-18 @ 12:25:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: