erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-27
12:56:23

Hejsan

Tänkte berätta lite om hur jag tycker det är här nere.
Nu har jag ju råkat bli sjuk men vi bortser från de just nu..

Jag har varit här en vecka nu. Jag tycker stället är helt fantastiskt, så vackert och funktionellt liksom. Människorna här är jätte goa.
Hästarna tas om hans på ett bra sätt, de ända som jag tycker är tråkigt just nu är hagarna att hästarna inte har jätte mycket utevistelse men det är ju tyvärr lite typiskt utlandet.

Att jobba här är kul, det är slitsamt men ändå väldigt roligt. Mitt jobb är att rida och se till så att Sofias hästar är snygga och trimmade vilket ger mig rätt så fria händer och en viktig roll där hon ska kunna lite på mig att jag har full koll på hennes hästar.
När jag skrev att det var tufft psykiskt med så menade jag inte negativt utan att man måste vara vaken och allert. Tänka mycket och vara försiktigt samt utbilda hästarna här.
Men de är en prövning i sig som jag gillar.
Så tummen upp för Holland och groome arbetet än så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: