erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-13
12:46:29

Hej!

3 olydnaden och uteslutna.. Besviken, ja! Mitt mål var att komma runt, det fick se ut hur som helst, riva mm bara komma runt..

Men nu när jag funderat och tittat lite på filmen och att Jolly inte har någon erfarenhet utav detta så är jag nog ändå okej med det.
Han stannade på hinder 2, en grind.. Vilket jag är mest less över då han Hill grindar bra nu. Stanna där 2 gånger!
Sen hinder sex låg brevid en stor port.
När jag kollar på filmerna ser jag att där han stannar tittar han bara på grinden och 6an bara på porten..

Så ja min fina kossa o h jag får ta detta med oss till nästa gång. Som sagt på Pay and jump är han van vid att få fler chanser om det behövs men det går ej nu. Rutin behövs! Så han tittar på hinderna istället för allt annat :)

Själv kände jag mig grymt taggad och allt flöt på fint hela morgonen. Var inte nervös än, så skönt. Bara grymt taggad! :)

Snygga var vi iallafall ;) haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: