erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-15
20:43:53

Hej hej
Hänt massa idag ju. .
 
Idag fick Jolly gå ett längre och tyngre lydnads pass, det tyckte han inte var roligt! Men han samarbetade helt okej. Haha
Arbetade mycket med fattningar och avsaktningar, frånstillande stående och svängar hit och dit, volter m.m. Ja ni vet hur det funkar och jag gjorde de inte så komplicerat bara ordentligt.
Mys och fix och don.
 
Sen hem igen, bakade nergerbullar med Sara, mums! Ikväll var vi iväg med Jenny och hennes dotter Julia och tittade på en fin hästgård, trevligt. Alltid kul att träffa dem :)
 
Nu är vi hemma igen och dricker te.
Jag skrev ju lite kort innan att det är spännande saker på gång.
 
Imorse skypade jag med en tjej från Tyskland och senare idag pratade jag med en annan från Holland.
Det är så att jag blivit erbjuden jobb som tävlingsgroome, vilket är sjukt kul! Dock vill jag inte skriva mer om detta då inget är  klart och så. Men så fort jag vet mer, samt planerat så kommer det såklart ut här på bloggen!
 
Hoppas ni har haft en kanon dag och att ni provat någon utav övningarna, nu är helgen över och dem kommer igen.
 
Skriv gärna om ni provat någon!
 
Tjing
 
 
Kommentar:
#1: Elsa

Sv: Haha jadå! ska försöka ta lite bilder också;)

Svar: bra :;D
Erika Svensson

2012-10-16 @ 09:26:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: