erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-14
20:02:42

God kväll
Hoppas ni har haft en bra helg!
 
Idag har jag bara städat och fixat, hunnit ta det lugnt och var i stallet ikväll och mös med Jolly. Sara var med.
Idag vilade jag från hästryggen och Sara lilla fick rida. Vi red i skogen och jag promenerade sidan om och tetades med Jolly, hehe. Så mysigt var det, höstens alla färger syns nu, lite duggregn föll på oss med men när det är vindstilla är det bara så mysigt =)
 
Sara fick både trava och galoppera i skogen idag, det har hon aldrig gjort tidigare men jag vet att hon kan dock trodde jag att hon inte skulle våga. Men så fint det gick! Så fint att se, härligt tjejen! Och tummen upp till min fina kille som alltid dra som satan med mig och vill rastas men gick hur lugnt som helst med Sara!
 
Kommer upp en liten filmsnutt sen så Sara vännr kan se.
 
Solsidan nu!
Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: