erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-22
17:26:11

God eftermiddag :)
Jag slutade för en stund sen och har var it och handlat mat med Sofia. Kul att se hur andra länder har de i sina butiker. .
 
Här är ca 20-25 grader idag och strålande sol, så jäkla skönt må ni veta! Hur har ni de i Sverige ? ;)
 
Idag har vi gjort en massa, longerade några hästar. Har ridit en superfin hingst! Mycket häst att rida, tror jag var lika svettig som hästen efter de passet, haha. Men det var skoj. Sen har jag klippt en häst, från topp till tå. Första gången för mig faktiskt, han blev så snygg ;) Sen fick han sig ett bad och lite så, har nämligen blivit såld och ska åka snart.
Har gjort de mesta som har med stall att göra idag men det har varit super mysigt och roligt!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen tar jag med Rolex på en runda runt gården och gör en film till er :)
Goodie ha?
 
Hörs sen tjing!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: