erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-16
19:17:25

Go kväll

Snart släpper jag bomben!
Ska bara äta och lite så.

Idag var det ju galoppintervaller på schemat som lill Sara skulle få göra. Men idag körde vi 5 min x 4 med skritt mellan såklart. Men efter halva så bytte vi över till stora Sara, Sara H då ;).
Så jag fick verkligen vila idag, vilket var bra då jag har en fruktansvärd huvudverk idag!

Han gick på bra iallafall och blev riktigt svettig ;) pussar och kramar på honom och nu är jag hemma igen.

Mat nu, blogga sen!

Kommentar:

Hej, söt blogg :-)
Kolla gärna in i min blogg, som jag delar med 2 kompisar :D
Handlar om allt möjligt och går att läsas utav alla.
Kram

Svar: Hej, tack så mycket :) Det ska jag absolut göra, trevligt! Kram
Erika Svensson

2012-10-16 @ 20:04:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: