erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-30
12:00:00

Deepshit?
Hej.
Efter mycket grubblande och tänka m.m har jag fattat ett beslut men går inte in på några större detaljer pga respekt för inblandade.
 
Det här gäller Jolly.
NI vet alla hur mycket jag älskar honom det gör jag verkligen, men beslutet är fattat och Jolly kommer återvända till sin gamla ägare och säljas till någon anann förmodligen.
Här nere i Holland är det toppen, jag vill detta verkligen men kommer att göra det på hemmplan. Början nästan direkt efter hemkomsten.
 
Jolly och jag har utvecklats mycket tillsammans men jag lite fortare än honom, och nu känner jag att jag verkligen vill detta och jag tror jag fixar det bättre utan honom. Han är duktig men kommer aldrig bli en "riktig" hopphäst.
Jag har inte tiden och pengar till honom det är därför han skickas tillbaka. Det var sjukt tufft att fatta detta beslutet, men det har virrat så mycket ihuvudet på mig och nu efter att jag beslutat mig känner jag en lättnad.
 
Jag hoppas Jolly får ett kanon fint hem eller att vi hittar varandra sen igen kasnke. Man vet ju aldrig.
Men Jolly åker redan på söndag, dagen efter att jag kommit hem. Så jag hinner pussa och mysa med honom men samtidigt har jag varit utan honom nu i två veckor och vill inte vänta för länge och vara med honom för länge innan han åker iväg för då blir det bara jobbigt igen.
 
Som sagt jag älskar honom verkligen! Men nu satsar jag lite på mig själv faktiskt.
 
Men bloggen kommer finnas kvar, för när jag kommer hem i Sverige då början min resa inom den här världen på riktigt. Vart jag landar än har jag inte riktigt bestämt, men har fått erbjudanden bla från Lisen Bratt Fredricson . .
Vi får se vad som händer, mycket som händer just nu.
Men en resa lär ni få läsa om :)
 
Tjing!
<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: