erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-16
21:36:57

Bomb
Min blogg kommer bli en av era favoriter inom kort hoppas jag!
 
Jag har nämligen precis bokat ett flyg till Holland, där jag kommer arbeta som tävlingsgroome till hoppryttarinnan Sofia Kroon. På lördag går flyget, jag kommer att vara där nere i två veckor för att se hur det är. Efter dem två veckorna åker jag hem och om allt är som det ska åker jag hem för att packa ner mig och Jolly och åka tillbaka för att uppleve en grym resa!
 
Nästa onsdag är första tävlingen, den är i Beligen. :D
 
Om jag bestämmer mig för detta efter dessa två veckor, så är där träning för mig och Jolly för hennes tränare 2 dagar i veckan, samt grymt med tävlingar att åka på. Detta hoppas jag kommer bli något riktigt grymt, och ni komemr kunna följa allt HÄR!
 
Kommentarer:
#1: Martin.

Lycka till!

Svar: Tackar! :)
Erika Svensson

2012-10-16 @ 21:52:05

Låter ju super kul;) Lycka till!

Svar: Tack!! :)
Erika Svensson

2012-10-16 @ 22:33:32
#3: jossan

Du menar inte den Sofia Kroon som enligt flera veterinärer tävlat sina behandlade hästar under karenstiden under flera år? Som vart åtalad för detsamma?

Svar: Nej är det inte. Kul att du är så trevlig varje gång du tittar in här! Tänkt istället, shit vad kul, have Fun! Vad roligt det hade varit att läsa
Erika Svensson

2012-10-16 @ 22:42:39
#4: Madeleine

Lycka till!

Måste säga att denna blogg gav mig inspiration!
:)

Svar: Tack tjejen!Gud vad roligt att höra, så himla glad jag blir! Hoppas att jag kan fortsätta insperera dig!
Erika Svensson

2012-10-17 @ 11:04:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: