erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-04
11:29:07

Imagine, min bästa vän
Idag åker Jolly det är grymt tråkigt och jag är väldigt ledsen över detta. Jag vet inte vad ni har för relation till era hästar men den jag har till Jolly är svår att förklara, jag tror bara Sara H vet de, då hon har varit med och hon har samma med sin lilla ponny.
Jag älskar honom den resa vi faktiskt gjort, kämpat i vått och torrt. Alla små saker, vårt första bad i "havet" och så mycket mycket mer. Åt ofta frukost i hans box, när jag mådde riktigt dåligt för nån månad sen så däckade jag ihop i hans box på morgonen. Han var där, han sprang till mig i hagen en dag då jag inte ridit på tre dagar eller knappt mockat för jag vart så ledsen. Jag såg han i hagen och var lite gladare den dagen då sprang jag ut till honom, han lyfte huvudet och galopperade och mötte upp mig. <3
 
Det finns inga ord för hur mycket den här hästen verkligen betyder för mig. Men just nu kan jag inte behålla honom, jag skulle gjort vad som helst för behålla honom men just nu kan jag inte. Och det gör ont. Men man orkar inte prata om de och försöker därför verka lite oberörd, men han betyder ,mycket för mig, förmodligen alldeles för mycket.
 
Jag hoppas att på något vis han kommer tillbaka till mig iallafall, det gör jag verkligen!
 
Det här är din blogg Jolly och vi ska försöka göra så att den fortfarande lever, right!?
 
You meen the world to me!
 
 
Kommentar:
#1: Linnea

Fin blogg:)

Svar: Tack du :)
Erika Svensson

2012-11-04 @ 14:03:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: