erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-30
10:00:00

Helgen
Nu i helgen är jag so sagt uppe i Stockholm och har förmodligen fullt upp men vill famförallt vara fukuserad och social så jag tänkte bjuda på lite godbitar vi minns med Jolly.
 
Jolly var ju min häst men jag valde att återlämna honom begrund utav att jag vill mer än vad han kommer kunna åstadkomma. Men ni vet ala hur fin häst han var och vilken utveckling han ändå gjorde hos mig.
Från att inte tävlat något alls och knappt hoppat så blev det bra till slut. Hade honom bara i 6 månader ungefär men vi hann med en del tycker jag. Ni vet att det ser lite roligt ut här och var men har maninte sett allt förut så är det svårt. Allt var nytt, hinder, dekorationer, ridhus m.m.
 
Men här kommer dyka upp lite videos och bilder från vår tid under helgen här :)
 Så har ni något att skratta och njuta åt ;)
 
Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: