erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-09
15:20:19

Vårt första skutt på 70 :)

Tjingeling!
Jobbade 8-12.30 idag ska tillbaka vid 17 och jobba till stängning eftersom Sofie fyller år i h jag bjudit dit lite familj.

Just nu är jag i stallet och kopplar av, ingen sol men varmt och klibbigt :p

Precis ridit, mycket bommar idag, nått små hinder. Bara för att slösa lite på krafterna inför morgon dagens hoppträning. Han är ju alltid så pigg och glad när vi åker iväg :)
Men iallafall, där stod massa hinder uppställda och vi blev sugna. Jag styrde mot ett räcka och vi flög över :) 70 stod hindret på. Hehe äntligen var det gjort!
Har hoppat högre med min förra häst men jag och Jolly har inte gjort det än. Men nu så :D grymt skoj var det

Nöjda och belåtna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: