erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-01
19:40:29

Tjingeling!
Oh äntligen hemma, vilken valborg! Jobb,jobb och jobb. Har inte hunnit blogga alls. Förlåt =/

Jobbade hela valborg så det behöver vi inte prata om.
Jolly stod igår, vila efter tävlingen. Men idag var vi ute i skogen och sprang, dock blev det inte så länge så imorgon är det lite konditions träning ute i skogen. Terrängträning :) Den 20 Maj startar vi i en tränings tävling igen, denna gången fältävlan :D Ska bli grymt kul, nervös, ja tack! Men längtar! Fart och fläck, gillar vi.
¨
Så underbart väder det har varit nu i två dagar, grymt skönt att vara i stallet då tycker jag, vad tycker ni? Vad gör ni när det är sol, ni som har hästar hur spänderar ni soltimmarna med era busar? Berätta vet ja! :)

Jolly är nog världens bortskämda häst just nu, men vad tusan. Man älskar ju dem, morötter eller äpplen finns alltid i krubban när han kommer in, får sola med mig i gräset och busa runder :) Älskar verkligen hästlviet!

Så fort jag får lite tid över ska jag klämma ihop nån liten film med bilder och videos på oss, så ni får nått kul att titta på, okej? :)

Nu blir det soffläge med bästa pojken min.
Läs gärna ww.nellieberntsson.se Ung härlig tjej som bjuder på bra läsning. Men glöm inte mig ;)
 Min goa lillebor och Jolly
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: