erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-05
09:54:56

Tillbaka :)

Gud! Lovade lång inlägg igår kväll men det gick ju sådär =\ jag jobbade rätt många timmar igår och det blev sent i stallet så var helt slut när jag väl kom hem.

Nu är jag dock i stallet :) soligt men kallt i vinden. Jag har nyss rastat en pigg jolly i skogen, kul var det :D full fart på honom nu för tiden. Hehe

Sitter lite i solen innan jag ska börja mocka.. Blä hehe sen är det jobb idag igen, från 12 till stängning tror jag drygt.

Vill va ledig nu, har jobbat alla dagar denna veckan. skoj men man hinner med något annat som också måste göras.

Stort grattis till Sara H som fyller år idag och ska tävla i eftermiddag.ponnyalsvenskan idag tror jag :) lycka till.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: