erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-29
11:43:09

Tävling på lördag :)

Jag har anmält mig och Jolly till tävling på lördag. Även Sara ska med och hoppa. Anledningen till att jag låter Sara hoppa en klass och oftast den högre är ju för att hon är mer van vid de höjderna och jag är svag i benet än, och vill inte riskera att det smäller i musklen, då är det hejdå med hoppningen och all träning =/
Så därför hjälper hon mig. Dessutom är det dags för Sara snart att gå från ponny till storhäst så bra träning för henne med :)

Jag hoppar 70 på lördag och Sara 90 :D Första gången Jolly går 90 en hel bana! Bara synd att jag alltid får första klassen ;) Han går bäst andra när han är avslappnad och så. hehe. Men längtar grymt mycket! Gräsbana är det igen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: