erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-10
15:05:07

Tagga !
Träning halv åtta men ska strax hämta bil med krok och bege mig till stallet :)
Jag älskar att hoppa och nu när utvecklingen går frammåt är det så härligt.
Allt hårt arbete man lägger i stalelt och på ridningen syns verkligen. Man är upptagen för det mesta men stort tack till dem som är med hjälper, stöttar och är med oss på vår resa.

Ska försöka skärpa mig med videos på mig själv, svårt ibland då jag rider mycket ensam men på träningarna brukar Sara och Sara följa med, även idag så dem filmar och fotar, så film kommer upp!

<3
Kommentar:
#1: teamkt

Kolla gärn våran blogg, http://teamkt.blogg.se

Uppdaterar regelbundet med nya foton! :)

2012-05-10 @ 20:15:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: