erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-06
21:50:31

NU . .

Hej ígen. 
Nu är jag hemma och har precis ätit, blev snabbmat för oss idag, aj aj!
Har jobbat i över en vecka i streck så har knappt hunnit blogga, sorry. Men har tagit lite bilder/ filmat med Imagine :) eller Jolly som jag brukar skriva.
Tekniken vill inte riktigt som jag vill så vi får se vad som kommer upp. Det kommer bilder och film men inte säkert jag kan redigera det och göra det snyggt. .


Skulle hoppa Jolly idag, men efter uppvärminingen fick jag så onti mitt ben att jag fick avbryta =/ Men då slängde jag upp Sara H och hon och Jolly gjorde en kanon "träning". Kommer bild och film! Dem hoppa högre idag och Jolly är över två decimeter över hinderna varje gång :D :D


Fin bild här på Sara och Imagine :)

Kommentar:
#1: sanna

din häst är värkligen fin!

2012-05-07 @ 16:32:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: