erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-24
22:55:32

Min häst
Go kväll
 
Hemkommen nu och sitter och gör en film till Sara på henne och Tico. Så det komemr mera updatering senare lovar!

Fått nya läsare, jätte kul! Och absolut ska jag försöka göra fler inlägg :)

Ska också nu ikväll lägga upp filmen som jag la upp igår som ni ej kunde se, så provar på nytt.. och på tal om den.. Sara hoppa Jolly igår ja.

NI är inte många men någon enstaka har sagt rider du aldrig din häst?.
Hm Jag blir lite irriterad där, int epå er läsare utan på dem som sagt detta. .
Jag och Jolly har kommit så långt i vår utveckling på mindre än 2 månader. . Jag rider min häst varje dag! Har träningsdagbok för honom och tar mer än väl hand om denna pålle. Det förtroendet han redan har för mig är ett gott tecken på detta! Nu är det så att Sara som har häst i samma stall som mig är en mycket duktig hoppryttare. Eftersom jag är nyopererad och Jolly är en häst som måste läras upp när det gäller hoppning, så tar jag hjälp av henne och hennes mamma. Min tränare tycker själv att detta är en god idé! Sara har dock inte ridit Jolly så mycket. Jag har tävlat honom i både hoppning och  terräng, vågar jag inte då? Jo, men när jolly ska få hoppa ordentligt på lite högre höjder då hjälper Sara mig då jag inte kan hålla om ordentligt än eftersom jag fortfarande är svag efter operaton.
På söndag är det träningstävling igen, jag skulle tävlat men måste jobba, jag vill att Jolly ska gå, då han älskar det plus att han behöver träningen. Jag har då personligen frågat om Sara vill ta han, eftersom jag litar på både henne och hennes mamma.


Som sagt jag rider min häst varje dag! Rider ju med Sara och Tico nästan alltid. Vi hjälper varandra och har otroligt skoj med våra hästar,
Aja blev lite rörigt nu iallafall, men ville få det skrivit. Kommer mer om dagen sen, samt video från när JAG RIDER MIN HÄST IDGAG. plus när vi busar ;)

Men måste göra film till Sara nu!

Tjing!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: