erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-10
23:18:06

Lyckad hoppträning för Jolly

Hemma nu, sen träning idag och då kommer man hem senare. Tyvärr strejka mitt ben idag igen efter uppvärmningen men det är klart rider man och jobbar varje dag så. Min tränare tyckte att Sara skulle sitta upp så det gjorde hon. Haha men så kul att Jolly är fäst vid mig redan, när det är hans tur att vila står han och kelar med mig :)

Jolly gjorde bra träning! Kul att se. Ingen speciell hoppträning idag utan vanliga hinder och så. Men bra träning ändå såklart!
Dem andra hästarna kände jag inte idag, men dem var fina och duktiga! Kul att se ekipagen som hoppa riktigt högt :)

Innan vi trava och skritta av tog jolly sitt första vattenmatta hinder sen han kom till mig. Skritta över först men då ville han inte, läskigt ju men dem andra gångerna gick av direkt. Sen kom han i trav och hoppa över :D fin häst!
Lite drygt när vi skulle lasta och åka hem, han går alltid in och ut jätte fint men tog lite längre tid idag, antar att det var för det blev mörkt i transporten. Men sen gick han på :)

Orkar inte fixa film nu. Hoppas jag hinner imorgon. Annars i helgen iallafall. Nu blir det vila benet, och lugn ridning imorgon. Så vi båda får vila upp oss.

Och när vi kommer hem till stallet, du står kattakräket med en råtta i munnen!! Katten springer ut men råttan ligger kvar?! Tog ut den med en spade, örk! Om jag får säga det. Ser lite ut på bilden kanske men det var den inte!

Godnatt med er.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: