erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-07
16:01:13

Ledig dag
Hej :)
Grymt skönt att vara ledig från jobb, dock har jag haft massa att göra hemma. Som städ, tvätt m.m men så är det. Var och lunchade med min barndomsvän Sebbe innan, åt god fläskarre :)

Nu sitter jag och väntar på Pierre då kör vi ut till Häljarp ochgolfar och rider. Så otroligt skönt att vi har något bägge två och att våra aktiviteter ligger sidanom varandra :D

Idag blir det en skogstur men Sara och Ticco. Vi har saknar dem! Blev mycket jobb för mig nu på senaste och Sara var iväg lite, så vi har inte kunnat rida ihop förräns igår, och då hoppa hon ju min häst.

Vill passa på att gratta Sara och hennes lag vänner till en seger i söndags, 110 hoppa dem :)

Byta om nu, Jolly väntar :D:D

Allra första bilden som jag tog på Jolly när jag var uppe och provred honom.

Sara "lillsyster" & JOlly <3
Kommentar:
#1: Hanna

kan nt du göra en header?

2012-05-07 @ 16:34:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: