erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-21
22:45:55

kvälls update
HejMIn Fina kossa :)

Dagen idag har varit blandad, började bra om inget annat.

Hade en mysig morgon för mig själv, tittade på Gosip girl hehe en bra serie faktiskt! Sen körde jag och hämtade mina ridstävlar som kommit, än så länge nöjd med dem, ska prova dem mer imorgon. Nu är det bara min hjälm jag väntar på sen har allt kommit. :)

Körde ut till stallet sedan, var ju rätt så varmt här nere i Skåne idag, 28 grader i skuggan, nice! Så skönt att Jolly skulle vila idag. Borstade han lite i hagen och kramades lite :) Tico kom lunkandes till oss och ville vara med :)
Låg och solade utanför stallet sen, så kom Saras mamma inne från stallet och skrämde livet av mig :P haha

Sen var det jobb, inget att snacka om. . Betyder inte familjen allt? Är den inte viktig? =/

Efter jobb körde jag till stallet igen, mockade ordnade hö m.m sen tog jag in busarna Tico och Jolly, gav dem mat och körde hem till min älskling. Fick en behövlig bamsekram och puss och åt god pastasallad.

Nu är det snart sängdags!
Hörs imorgon.

Kram på er.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: