erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-16
18:14:35

Hjälp! Jag blir tokig?!

Det här med avmaskning.. Jag ska tävla terräng på söndag 5km 18 det är precis som dem högre klasserna gör. Vi tävlar bara hoppning i vanliga fall så Jolly är inte van vid att ta ut sig så som han förmodligen kommer göra. .
Nu ska dem i vårt stall avmaska hästarna ikväll för att dem vill slänga hästarna på bete, där är 4karrens nätter på det, alltså ska vi inte avmaska även om denna inte hade några karensdagar.. Jag vill vara på säkra sidan plus att vi ska träna imorgon kväll.
Jag fick tillslut ringa en veterinär för att kunna säga som jag ville ha det, hoppas nu dem inte avmaskar mot min vilja när jag är på jobb =\
När det gäller bete kan inte min höst gå på det gödda gräset för både han och Tico kommer svälla.plus att jolly nyss bytt foder, allt på en gång nej tack! Min häst jag bestämmer! Otroligt jobbigt när folk lägger sig i, en sak om dem ville hästens bästa, men så är det tyvärr inte här.

Oh jobbigt! Vad tycker ni?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: