erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-07
19:44:20

Hahaha galet kul!

Vill börja med att tacka en tjej som skrev att min häst var jätte fin. Otroligt jul att höra! Tack Sanna, som hon hette.

Sitter och väntar på Pierre nu, han har inte gått färdigt. Men jag är klar i stallet.

Red ut med Sara H och Rebecka hängde på. Skönt kvällsväder och perfekt för en skogsrunda. Grymt pigg Jolly men det är bara kul :D tog galoppsträckan upp och ner några gånger med.

När vi kom tillbaka skulle jag ta av beskydden utanför stallet, men jolly visste att där låg mat i krubban så han pös in utan att jag hängde med, och inte in i sin box utan svängde till höger gick längst ner i en pytte box full ned täcken nån sadel och massa annat som bara står. Fast där var han ja, och jag in med! :p med Rebeckas hjälp kom vi ut, och såklart inga skador :) men otroligt kul ögonblick ändå för oss dom var där, ett litet äventyr som Rebecka sa :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: