erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-29
10:14:21

Go förmiddag :)
Hejsan!

Ändrat designen lite, hoppas ni gillar den :) Har ordnat ny header med så hoppas den kommer upp snart.
Nu är jag ledig några dagar och då blir det lite ärenden, fixa här hemma, (ser ut som ett bombnedslag i vår lägenhet nu när Pirre golfar hela tiden och jag är i stalllet :P ) och vara i stallet såklart.

Nu när det är lite sämre väder kanske jag och Sara kan sätta oss ner och få igång lite filmer, ni vill väl se Jolly från tävlingen i söndags?

Idag ska jag hoppträna, dock blir det hemma igen, inte för Katarina. Kan inte den dagen denna veckan så.
Hoppas vädret blir lite bättre så vi sliper hoppa i ösregn. . Annars längtar haf :D :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: