erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-14
19:17:41

Färdig för dagen :)

Hej :)
Bloggar från golfbanan, blev klar i stallet innan Pierre var färdig på golfen så nu går jag här :p
Det gick bra idag, vi red själva för Sara skulle iväg. Men det gick lika bra det. Han var fin idag :) haha tävling på söndag ju, fälttävlan.. Konditions mässigt klarar jag det, men efter att galopperat med honom rätt mycket idag så känns det ju i ljumskar och allt :p blir kul och se hur vi klarar 5 km ;)
Annars så träna jag hans rygg och rumpmuskler idag.
Lite små irriterad på vissa grejer idag med! Men så är det, tur att andra tycker som en iallafall.
Har ingen rolig bild att lägga upp idag så det för duga med den när jag fyller spanarna :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: