erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-24
23:34:48

Dumma internet!

Blev nyss klar med Saras film men nu gav internet upp så motvillighet nu.. Både länken från gårdagens film och filmen på Sara och Tico kommer imorgon bitti.

Men min dag såg ut såhär:
Låg vid poolen ett tag på dagen, samt sökte lite nya jobb. Sen bar det av mot jobb och slutade runt 20.30.
Ut till stallet då och red, skönt och rida på kvällen när hettan lagt sig. Sara hade precis ridit Tico och hennes mamma Jessika var där så dem stannade och höll mig sällskap när JAG RED MIN HÄST! ;) blev lite kortare Ridning idag men han ska rastas imorgon i skogen på dagen så. Och då blir det svettigt om det är samma värme. Hehe

Nu blir det läggdags. Massa bloggande på dagen imorgon hoppas jag :)

Titt in på:
http://Www.underbarponny.devote.se">http://Www.underbarponny.devote.se">Www.underbarponny.devote.se
:)
Natti
Haha Jolly har inget huvud ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: