erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-05-17
23:31:41

Duktig häst!
Hej :)

Det gick bra på Tågarps RF, Jolly var pigg idag och han älskar verkligen att hoppa det märker man. Har ju inte tränat på lite mer än en vecka då vi spara oss till idag och söndag, inte bra att hoppa för mycket ju. MEn han tycker det är så skoj.

Lite dåligt där för man visste inte riktigt hur man skulle rida en bana liksom, men vi hoppade enstaka hinder och det gick super bra. HAn vill bara lukta, trava över första gången och sen hoppar han som aldrig förr.
Dock får både jag och Sara bjuda på tårta då vi trilla av ;P Jag tappa balansen och  föll av, har nog töjt ut ledbandet lite i foten gör ont på yttersidan och är lite svullen, men jag kunde rida lite till och hoppa. Men sen gjorde det ont, hoppas det försvinner till söndag!! Sara flög av och landa på svanskotan, klara också sig bra men öm.

Tillbaka till Jolly, han var pigg och glad, hoppa riktigt fint och sviker liksom aldrig. Plus att det syntes att han tyckte om det. Han sprang igenom vattengrav med, trots att det är första gången. Helnöjd över min pålle!
Ska bli kul att starta på söndag :)

Tack till Sara H, Sara "lillasyster" Bella och Jessika som var med och stötta, fota och filma och njöt av solen som kom :)

Här kommer en liten film från dagen

http://www.youtube.com/watch?v=CezfFV2r5hA&feature=youtube_gdata
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: