erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-25
18:37:35

Uselt jag vet!
Hejsan.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den usla uppdateringen!
Har så mycket att göra just nu och eftersom jag inte kan logga in på mobilen så blir det dåligt med uppdatering.
Men på onsdag flyttar jag och Pierre ut till häljarp igen hos extra familjen :) Sara L och hennes familj ska på fotbollscup i göteborg och vi ska passa huset. Då drar jag igång bloggande igen så bra det går utan mobilen. Men ni får något om dagen iallafall :)

Men mig, Pierre och Jolly är det toppen.
Har ridit Jolly i regn nu dem senaste dagarna men han har gått riktigt fint! Har varit så kul, allt slit är verkligen värt de när man ser och känner förbättringarna! Jolly står inne om nätterna nu igen, då han mår bäst då. Ha rutin och det hela. Han går så mycket bättre och man märker att hans hunmör är bättre med. Imorogn ska han till tandläkaren och titta på sin vargtand.
Hoppas vi attd et går bra :)

Sista provveckan på "mitt nya jobb" nu, sen får vi se vad som sker, håll tumamrna ! :)

Vi hörs och lovar att dra igång mer update på onsdag!

Kram
Kommentar:
#1: bella

när ska du hoppa honom nästa gång ?`:)

Svar: Nu har vi varit hos vetrinären ju. Och eftersom vi varit inne i munnen ska jag rida honom med hackamore i 2 veckor. Men vi kommer nog hoppa lite nästa vecka. Nästa tävling är jag inte hundra på än. Beroende på hur han är startar vi nog här på hemmaplan den 10 :)
Erika Svensson

2012-06-25 @ 23:12:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: