erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-01
10:26:23

Update!
Hejsan :)

Kom hem rätt så sent igår och orkade helt enkelt inte blogga då jag gjorde annat.
Men nu så :)

Gårdagen :
Var ju först i Helsingborg och tittade på den årliga handbollen,var dock riktigt kallt och jag åkte hem efter ett tag. Vilade någon timme och tittade på Gosip Girl.
Sen körde jag och Sara till Hööks då jag behövde nya säkerhetsstigbyglar. Köpte ett par sådanna och en tävlingsmapp, ny nummerlapp och ett superläckert regn/flugtäcke. Som blir perfekt nu till sommaren. Ni får se det på han sen ikväll :D

Haha vi hade ett himla problem att sätta i plattorna i stigbyglarna, men teamwork fungerar böst kom vi fram till ;)
Sen när vi väl var klara och hästarna klara för en uteritt, då släpper Sara stövel i blixtlåse. Och där börjar ännu ett kämpande för att få rätt den och av den från hennes fot :p
Aja till sist är vi ute i skogen och det gick bra, härlig kvällsrunda :) Dock hade någon och vilket jag inte försår än idag. . slängt ut massa skräp i skogen, stolar och massa sånt . .=/ När vi gick förbi de blev Jolly rädd och hoppa in i buskarna så han fick med sig lite "pynt" i benskyddet som han bar ;) Haha

Nu har jag precis tvättat svärfars bil då det var fågelbajs över hela. .HAr fått låna hans bil nu när han varit på semester.

Dagen ser ut såhär:

Äta lunch
Ut till stallet, Jolly ska hoppas lite lätt då det är tävling imorgon :D:D Heja heja!
Hämta Sara Lundh "lillasyser" för att följa med henne till hennes ridning, ska bli skoj!!
Tvätta Jolly ikväll, hela han ska tävttas nu, dags att bli vår snygg!
Hem umgås med sambon och ha en fin fredag innan det är läggdags :)

Hörs under dagen då! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: