erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-14
20:56:41

Update!
Go kväll.
Hemma nu efter en mysig kväll i stallet. Ja har ni sett videobloggen så behöver jag ju inte skriva om stallet här.
Oh Jolly har blibit så kelig, tycker det är dömysigt :))

Imorgon ska jag jobba hos Katarina min hopptränare, även Sara ska det. Ska bli grymt kul, älskar att vara där! Hoppas det går att mobilblogga imorgon isåfall kommer det mycket videobloggar imon lovar! Så kom igen nu blogg.se!

Allämnt har det varit en bra dag :)
Nu vill vi att solen ska komma bara!
Imorogn flyttar jag och Pierre ut till Häljarp under helgen med, ska bo med mina tre "systrar" kommer bli kul!! Får vi känna på hur det är att vara föräldar ;)

Nu är det fotboll.

Ha det tipp topp!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: