erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-10
12:49:54

Tjingeling :)

Om ni kommer ihåg när vi skulle träna terräng i Tågarp då när både jag och Sara flög av.. Då skadade jag ju foten och den har inte läkt ordentligt. Ni vet när man vrickar till den så gör det fruktansvärt ont annars är det okej.
Men så på uppvärmningen idag vricka jag den :( så det blev ingen hoppning för mig.
Sara fick starta honom i 70 och 90. Dem nolla i 70 :) såg riktigt bra ut han bjöd fint och var pigg och det såg ut som att Sara njöt :)
90cm första starten i just 90 för Jolly dem fick 3 stopp 2 var på samma hinder. Men alla hinderna hoppades och det såg också bra ut. Tror han var lite trött. Han har ju gått mycket nu. Men jag tyckte han var super duktig!

Filmer kommer upp snart :)
Tack för hjälpen Sara!

Kommentar:
#1: Sara

Så lite så . Tack för att jag får rida honom :))

2012-06-10 @ 16:43:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: